13. september 2010

Travle dager.



Her går det i hundreogti om dagen, far i huset skrur bilcrossbil for harde livet og mor pusser opp, strikker, syr og søker jobb mellom alt det andre som skal gjøres i et hus. Minisjefa begynte å gå for 3 uker siden, så da er det full fart, merker at hun krever mer og mer om dagen og det er jo såå gøy! Peker, "skravler" og hermer etter mamma'n og pappa'n sin, en herlig tid fremover nå.

Jeg maler i kjellerstuen om dagen, et prosjekt som vi startet med og ble ferdige med den ene halvdelen, men så mistet vi piffen litt da vi støtte på den ROSA GROVstrukturerte muren der nede, vi hadde visjoner om å kle den inn, men det stopper seg selv med tanke på alt det andre vi driver med hele tiden, så nå har jeg snart brukt 4 (!) dager på å male den i lys antikk og den fremstår ikke som et MONSTER lenger heldigvis!  Jeg skal lage et innlegg når jeg er ferdig der nede :)

Her er noe av det jeg har sydd og strikket i det siste.


Lommetøffler


Løpere til hytta (her har jeg bare lagt dem oppå duken i stua vår..)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar