4. oktober 2010

Oppussing og ny jobb!


Tallerkenhyllen og serviset på bilde over er arvegods som jeg endelig har fått frem, tallerkenhylla var trehvit, men nå har jeg gjort den "shabby", jeg synes det ble en fin kontrast til serviset, kommer ikke så bra frem på bildet men. Serviset har faktisk 6 kopper som er hele enda, pluss asjetter og fat så det går faktisk an å bruke det også:) Det er fra min tippoldemor så vidt jeg vet.

Denne gangen var det kjellerstua som sto for oppussingstur , muren, vegger, tak og vindu er ferdig malt, ble mye lysere og finere! Så nå har jeg flyttet alle sysakene mine ned fordi det er et rom som egentlig ikke brukes så mye så da gjør det ikke noe om det er litt kaos der innimellom. Da fikk vi samtidig frigjort et rom til oppbevaring av hagemøbler, grill osv, i går ryddet vi alt som sto ute inn så nå er vi "klare" for kulde og snø..


Her har vi et FØR bilde:

Og her er ETTER bilde:


Er ikke så mye som skjer i heimen om dagen, men jeg har fått meg jobb på Lille My interiør as, en interiør og lampebutikk som skal åpne i Flisa stormarked førstkommende onsdag, har vært mye der de siste dagene og pakket ut nye varer, ryddet i gamle varer som ble kjøpt av den gamle lampebutikken som var der osv. Masse av de gamle varene som skal selges på 70% blant annet baderoms- og utebelysning som vi ikke skal fortsette med.
Gleder meg til vi åpner, det blir kjempespennende og gøy!

Nye syprosjekter er også i gang, kommer et innlegg med vimpler og ugler om ikke så lenge!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar