7. oktober 2010

Ugler, vimpler, kjole og minisjefa's rom.

 Her er min første lille uglefamilie, synes de ble ganske søte jeg :)
Mangler en pappa her, men han får komme flyvende en annen dag :)

 Og min første vimpelrekke som har fått plass på rommet til minisjefa.

 Denne har jeg hatt ferdig en stund, den først kjolen jeg strikker til Thea. Ble mange ting jeg har lagd for første gang nå, er veldig morsomt når jeg får det til da! Så VM genseren for 2011 i dag, tror jeg skal prøve meg på den til Thea også..

Og så et lite bilde fra minisjefa's rom, synes det begynner å bli riktig så koselig nå.
Er så glad i senga til Thea, den har mamma, tantene, onklen min, jeg og søstrene mine sovet i før Thea.


1 kommentar:

  1. Hei! :)
    Tuuuusen takk for koselig kommentar hos meg!
    Da blir jeg en gladlaks!
    Så flink du er!! Nyyydelige vimpler og mye artige barneklær! hihi, artig at du har samme stettfat :)

    klemmer lillemy

    SvarSlett